1. Сатып алушы тауар жүкқұжатында көрсетілген тауарды алған күннен бастап 14 күн ішінде тиісті сападағы тауардан бас тартуға құқылы, егер:
  • Тауар пайдаланылмады, оның тауарлық түрі, тұтыну қасиеттері, пломбалар, жапсырмалар, тауарды сатып алу фактісін растайтын құжат сақталды;
  • Тауар Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген қайтаруға және айырбастауға жатпайтын тауарлар тізбесіне кірмейді.
  1. 30-баптың 1-тармағына сәйкес «тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 4 мамырдағы № 274-IV Заңы қайтарылуға және/немесе айырбастауға жатпайды:
  • дәрілік заттар және медициналық бұйымдар;
  • іш киім;
  • шұлық бұйымдары;
  • жануарлар мен өсімдіктер;
  • метражды тауарлар, атап айтқанда барлық түрдегі талшықтардан жасалған маталар, тоқылған және перде маталары, жасанды үлбір, кілем бұйымдары, тоқыма емес материалдар, ленталар, шілтер, өрімдер, сымдар, сымдар, кабельдер, линолеум, Багет, пленка, клеенка;
  • ұялы байланыс абоненттік құрылғысы.
  1. Тауар жүкқұжатында көрсетілген тауарды алған күннен бастап 14 күннен кеш жіберілген тиісті сападағы тауар қайтарылуға / айырбастауға жатпайды.

Тауарды қайтару тәсілі

  1. Тауарды қайтару кез келген курьерлік компания арқылы сәлемдемені төмендегілерден тұратын есікке жіберу арқылы жүзеге асырылады:
  • Қайтаруға / айырбастауға жататын тауар;
  • Тауарды қайтаруға толтырылған және қол қойылған өтініш. Өтініш үлгісі мына сілтеме бойынша орналастырылған: жүктеу
  • Чек (егер сіз пакетті Курьерлік қызмет арқылы алсаңыз, жүкқұжат);
  • Жеке куәліктің көшірмелері.
  1. Қайтаруға жататын тауармен сәлемдемені жіберу үшін сатушының мекенжайы: Алматы қ., Раймбек даңғылы, 169а, 14 қойма (бұдан әрі — «қойма»).

Сапасыз тауарды қайтару

  1. Сапасыз тауарды қайтару жоғарыда сипатталған тауарларды қайтарудың стандартты рәсіміне сәйкес жүзеге асырылады.
  • Тауар сатушының қоймасына келіп түскен күннен бастап 14 күн ішінде тауар тауардың (ақаудың) сапасы бойынша кемшіліктердің болуы тұрғысынан зерттеледі.
  • Егер сатушы некенің болуы туралы шешім қабылдаған жағдайда, сатушы сәлемдемені жөнелту құнын, сондай-ақ тауардың құнын (қолма-қол ақшасыз төлем нысаны жағдайында) сатып алушының банк картасына Сатып алушы өтініште көрсеткен деректемелер бойынша тауар сатушының қоймасына түскен күннен бастап 14 күн ішінде қайтаруды жүзеге асырады.
  • Сатушының тауарда сапа (неке) бойынша кемшіліктердің болуы/болмауы туралы шешімімен келіспеген жағдайда сатып алушының іс-қимыл алгоритмі «тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы»Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабымен регламенттеледі.
  1. Бұдан басқа, тауар (неке) сапасы бойынша кемшіліктер анықталған жағдайда, телефон арқылы Интернет-дүкеннің қолдау қызметіне хабарласу қажет +7 700 291 2500 (Whatsapp)

Ақшаны қайтару

  1. Сәлемдемені жөнелту құнын, сондай-ақ тауардың құнын қайтару (төлемнің қолма-қол ақшасыз нысаны болған жағдайда) сатып алушының банк картасына Сатып алушы өтініште көрсеткен деректемелер бойынша тауар сатушының қоймасына келіп түскен күннен бастап 14 күн ішінде жүзеге асырылады.
  2. Банк деректемелерін көрсеткен кезде міндетті түрде IBAN –код (Айбан-код) болуы тиіс. IBAN-20 таңбалы карта-шот нөмірі. Iban-кодты KZ әріптерінен басталатын банктің өзі ұсынады. Бұл ақпаратты банктен нақтылау керек немесе Банктің веб-сайтындағы жеке кабинеттен қарау керек.
  3. Ақша қаражатын қайтару осы шарттарда белгіленген мерзімде, мынадай шарттар сақталған кезде жүзеге асырылады:
  4. Сатып алушы қолма-қол ақшаны қайтаруды жүзеге асыру үшін қажетті құжаттардың толық пакетін ұсынды
  5. Тауарды қайтаруға өтініш дұрыс және толық көлемде толтырылды
  6. Тауарды қайтаруға арналған өтініште қайтарылуға жататын тауарға Тапсырысты ресімдеген сатып алушының дұрыс банктік деректемелері көрсетілген
  7. Деректемелері қайтаруға арналған өтініште көрсетілген банк картасы белсенді, ақша аударымдарының түсуіне тыйым салынбайды
  8. Сатушы аударым жасағаннан кейін ақша қаражатының түсу мерзімін сатып алушының Банкі реттейді.
  9. Егер сіз сатушыдан ақша аудару туралы хабарлама алсаңыз, бірақ картада түсім болмаса, сатушы жіберген төлем тапсырмасының нөмірі негізінде банктегі ақпаратты нақтылаңыз: мүмкін ақша транзиттік шотта болуы мүмкін және сіздің ағымдағы шотыңызға әлі аударылмаған.

Егер сізде ақшаны қайтару процедурасы туралы сұрақтарыңыз болса, көрсетілген мерзімдер бұзылған жағдайда бізге WhatsApp-қа жазыңыз +7 700 291 2500, тапсырыс нөмірін және пошта жөнелтілімінің нөмірін көрсете отырып.

Қайтару шарттары туралы қосымша ақпаратты қолдау қызметінен телефон арқылы біле аласыз +7 700 291 2500 (Whatsapp)